surâs

– am terminat-o cu ăştia. au mai rămas doi

asta-şi zicea scârbită maya . 

palade de pe-un scaun o înjură printre dinţi

– ţi-am spus clar că îi vreau morţi azi! nicio zi în plus, dacă unu-şi dă drumu la mieliţă, ne-am ars cu toţii , dacă eu pic, vă trag pe toţi

– eu zic să îţi iei tălpăşiţa mai repede, sau pătez bunătate de covor cu sângele tău virusat.

ăsta se uita stângaci

-nu glumesc, tu mi-ai mâncat tinereţea, eu îţi fac toată murdăria şi nici asta nu apreciezi, ce eram când m-ai cunoscut, mi-e dor de vechea eu.

– eu te-am scos din mizeria în care te scăldai de bună voie, n-ai apreciat niciodată nimic, la douăşiunu de ani creşteai singură un plod? n-aveai bani nici să te caci la un wc public…

– du-te dracu! pe tine trebuia să te omor de la bun început. altfel acu’ nu stăteam să-l caut pe vlăduţ, dragul de el, cât trebuie să mă urască. voi mi l-aţi luat. şi ori îmi spui acum unde e, ori roagă-te tataie.

disperată a luat cuţitu’ de bucătărie, l-as strans de guler pe moş şi l-a întrebat pentru ultima oară. era pregătită. aşa trebuia să fie, dacă palade nu o găsea, acum maya nu ar fi o actriţă celebră, iar în timpu liber criminală fără voie. pupilele dilatate de la vodka ce-o turnase pe gât îl fixaseră pe palade. părul roşu sângeriu, îi aluneca pe umeri până în jurul taliei, rochia verde era într-un colţ pătată de sânge. palade ar fi fost al 6-lea pe care l-ar fi scăpat de căcatu ăsta de viaţă. dar el îşi iubea rutina, sta singur, la bar şi se îneca în rachiu ieftin. oare monstru ăsta avea conştiinţă? nea, nici pe departe.. nu ştia cum să-i zică mayei că el e prostu de a băgat-o pe măsa-n mormânt, că într-o seară de mai, undeva prin cişmigiu, a violat-o fără milă pe biata greta. şi peste ceva ani, s-a întors fără neruşinare şi a început cu scandalu, că vrea să-şi recunoască fiica, că a greşit c-a dispărut aşa.. greta logic că nici n-a vrut să-i vorbească… şi astfel, fără pic de regret i-a întors capu furios.



10 thoughts on “surâs

  1. PS: te-am adaugat ca utilizator al blogului Furnicarul, acum poti lasa mesaje direct pe “zid”. daca ai face si tu acelasi lucru pe blogul tau, am putea da startul unei comunitati frumusele de bloggeri pe wordpress… 😀

    mai gandeste-te….

  2. Hi hi ! Pai acum imi zici de blogul secretos ? O sa dau un ochi si acolo, desi ai tradat comunitatea wordpress cu blogspot-ul. :))

    si poate incerci sa scrii direct pe “zid” cand intri pe Furnicarul, sunt curios sincer cum functioneaza si daca functioneaza. in plus, iti poti promova site-ul lejer in felul asta, desi nu citeste nici dracu Furnicarul… :))

  3. se poate viola si cu mila (nu doar “fara mila”)? stii, cand pasesti pe teren necunoscut, parca-i mai bine sa testezi cat de solid e solul … sau sa trimiti masina aia cu lanturi care demineaza … ca nu stii ce se ascunde-n adancuri.

Leave a Reply

