tu, dragule!

tu, dragule,
mă înspăimânţi..
astăzi am realizat
de ce te disec în poeme
să-ţi spun?

când îţi văd mutra de tebecist…
şi te ascult cum îmi citeşti din Urmuz
mă sperie faptul
că va veni clipa aia nenorocită
când vei muri ca un ateu
din maistrul şi margareta
a lui bulgakov

mi-e teamă că nu vei mai fi
să-mi săruţi fruntea
cu respiraţia ta de scrumieră
şi nu-ţi voi mai critica niciodată
dantura gălbejită..

eu trebuie să îţi fiu sfârşit
doar mă pricep să stric totul
cu fiecare…

vezi cât de mult te iubesc?

3 thoughts on “tu, dragule!

  1. Pingback: tu, dragule! (via it’s all about J.) | Ado Feck

  2. trecand peste “vezi cât de mult te iubesc?” (in plus, imho) … as intreba: emo sau ashura (varianta verbala)?

  3. @Bianca draga,
    Am citit poezia si m-am cutremurat.
    Ma atras inceputul-“Dragule” si auzinddela tine
    aceste cuvinte, sincer am tresarit de emotie,
    dar citind mai deparete precis muream. Noroc ca
    stiu ca nu fumez deloc si am mare grija de dintii
    mei si nu am cum sa fiu eu. Nici macar nu te-am sarutat
    ca sa te convingi ca nu sunt eu scrumiera. Se termina
    poemul cu:”Vezi cat de mult te iubesc” Aici suna superb!

Leave a Reply

