Misha şi eu

intro

 

După ce am mâzgălit cu majuscule pe-o foaie cartonată MISHA ŞI EU

şi desigur ca o adolescentă ratată am înghesuit totul în inima vecinei de la patru privind fascinată literele acum devenite sângerii chiar închegate

am realizat că povestea noastră nu-i una obişnuită

nu are cum să-nceapă bine

iau un gât de brandy şi m-apuc să relatez

 

c1.

misha-şi colora piciorul drept ronţăia cu poftă ascuţitură de creion

îi era totuşi dor de vremurile când în orăşelul ăsta de provincie decorat în hârtie creponată

se găseau să zicem două dame verzi care pricepute îi găteau scoarţă de copac

nu ştia ce-i iubirea deşi întotdeauna şi-o imaginase cenuşie ca toamna

când a fost romeo în romanul lui shakespeare s-a plâns de final nu a simţit niciodată

sentimentele alea nenorocite impuse de autor

misha în orice caz are un trecut bogat

aşa i-a fost să fie plăteşte pentru păcatele altora

după cum bine repetă dacă i se cere

misha e numai cerneală

 

c2.

când într-o zi s-a hotărât să-şi taie urechea ca un laş misha înjosit de publicul care înainte îl venera din tribună a scos nişte răcnete fioroase şi ca prin minune s-a transformat în scrum

nimic nu găsise misha-n purgatoriu în afara unor muieri ce-l scoteau din minţile sale prăfuite obligându-l să

se ţină cu dinţii de nişte axoni

muieri indecise care se ciondăneau pe star-urile de pe pământ

a implorat bietul misha să i se acorde o nouă şansă iar

bunului creator milos de fel nu i-a stat inima nemişcată să intre-n stop cardiac şi a pus stiloul  pe-o coală-ne-ncepută

acum era de-un negru şters

 

c3.

şi-şi afişa misha negrul şters cum şi pe unde i se ivea ocazia

pe atunci a dat peste mine şi eu peste el amândoi cu paie-n păr şi iz de regina nopţii amestecat cu tutun prost

rânjind descoperindu-ne caninii ascuţiţi

era o scenă ca-n filme nici nu apucasem să-mi rostesc gândurile şi mi-a spus bietul misha despre cât de bine joacă ruşii-n maistrul şi margareta

m-am crucit cu bulgakov pe genunchiul drept urmărind în tocmai replicile

nu după mult timp m-am trezit pe umărul lui goethe cât încă mai trudea la faust

aşa m-am îndrăgostit.

 

c4.

îmi spunea că nu cunoaşte un altfel de orgasm în afara celui intelectual

îmi aruncam pielea înnegrită pe litoralul românesc şi făceam coveruri eşuate după lennon

încerca să se descotorosească de nonculoarea provocatoare de necazuri recent sosit din castelul pălărierului unde cronin îi fusese gazdă

dojenea scriitorul mângâindu-mi creştetul dând voleuri cu eternitatea pe calea laptelui

 

c5.

tocmai evadat din nopţile albe ale lui dostoievski misha mă tot întreba

– tu ştii ce-i un visător?

îmi gâdila mandibula sub carul mare cât timp eu scărpinam de zor sânul stâng şi cotrobăiam aşa cu mâinile goale în hipotalamus

oprită brusc cu un aer superior abia căpătat pe care din păcate păcatele mele ale altora uitasem să spun bogdaproste şi să fredonez un prohod

– mai bine zis cine-i un visător? eu sunt o visătoare într-o zi ştiu că voi nimici adunătura asta de bucăţi de carne dulce prin bunătate

a râs şi m-a îmbrăţişat sufocant amestecându-mi oasele

6 thoughts on “Misha şi eu

  1. Pingback: Misha şi eu (via Bianca Dobrescu) | Ado Feck

Leave a Reply

