Minciuni pentru oameni mari

îi rodeam degetele în noaptea în care se oprise de tot
timpul n-a mai stat la taclale cu mine de atunci
trecu un om care-mi zicea că mai are un şanţ de săpat
şi a terminat groapa
că era groapa lui, a mea, a altora
nici nu mai contează
fiindcă în momentul ăla când mai aveam o singură pieliţă pe canin
am simţit cum mi se amestecă oasele
şi-ntr-o cădere dureroasă şi mai rece ca orice cuvânt nespus
m-am găsit luptând cu libertatea la unul din poli
luptând pentru ce-i mai banal pe lume
viaţa

nu se ştie încă cine a răzbit
e doar un alt episod dintr-un stars war modern

Leave a Reply

