ţie, lui, ei

ziua anului trecut sau a anului viitor

înşir un nume bag o virgulă zâmbesc

încep să-ţi scriu
mi-e dor
m-am săturat să fiu mereu “aşa nu”
să nu mă intereseze ei
în rest totul
s-au jucat prea mult cu minţile mele
nici nu conştientizăm că îmbătrânim
nu mai suntem tineri ca-n alte vremuri
nu ne mai permitem să ne dăm exemple şi să credem doar în adevărurile noastre
ajungem să spunem celor ce ne ascultă
puţini desigur
că adevărul e o minciună frumoasă
şi ştim că nu ştim nimic

mi-e frică
nu mai vreau
laşitate curată şi nu contez

aşa-i când o dai de prea multe ori în bară
şi nu numai în bară
în ce vrei tu

Leave a Reply

