ce mai fac? cine sunt? *de vorbă cu mine.

 uite stau şi-mi rod degetele până n-o mai rămâne nimic
sunt eu, tu, oricine altcineva
mă ascund sub pieptul tău şi uit

n-am să te-ntreb, mi s-a luat de drăcia asta de viaţă
pe care nici la vânzare n-o pot scoate
n-o cumpără nimeni
nimenii ăştia nu şi-o merită nici pe-a lor mi-am zis traversând centrul vechi
mai ieri, luând un gât de rachiu ieftin
în rest, o tuse seacă se lipi scai de mine,
donez rămăşiţe pe la fiecare
unii murmură bogdaproste alţii rânjesc şi-mi cer atriul
altfel, bine, mă târăsc pe ciment şi gem, nu de plăcere.

Leave a Reply

