still loving you

sasha-mi povestea despre modurile în care au murit mai intersanţii lumii
eu îmi frecam umărul de perete şi ronţăiam din femurul vecinei
nimeni şi nimic nu mă oprea din gândit erau clipe când mă simţeam descartes clipe minunate pe care le savuram din plin
alteori plănuiam uciderea-n masă a omenirii şi-mi tot venea cuvântul ăsta în minte ebola
care niciodată nu-mi suna prea dur părea blând ca şi cum te ebolesc ar fi însemnat te iubesc
sasha când se oprea din povestit mă lăsa să-i admir pleata de viking şi dacă prin minune era-n toane bune chiar îmi permitea să-mi înfig degetele şi să-i jumul din scalp
nu îmi era nici drag nici opusul dacă-l ebolam pe sasha ar fi fugit ca restul laşilor ce după un te iubesc şi-au luat tălpăşiţa
mi-era teamă să mă destăinui pe deplin mai ales că mă cunoştea mai bine decât mine
nu-mi sărţi în cap nu ştiu ce aş putea face cu voi deşi am un cap mare căci la naştere mi s-a umflat şi umplut cu lichid mi-a rămas doar o porţiune de creier pe care dacă nu o întreţin sau folosesc se veştejeşte şi pică pe asfalt
întotdeauna m-am considerat un nimic o nulitate simpatică nu mi-am acordat prea multă importanţă
însă alţii mă găseau cărţi deschise interesante
cât despre sasha îi voi ascunde sentimentele prin colţuri de ce-or fi îl voi lăsa să păşească cu stângul îl voi dojenii şi într-o stângere puternică de mână îl voi nimici cu toate sărutările de care sunt în stare
que sera sera

 

Leave a Reply

