Amalgam.

pictură: Kandinsky

Nu-i vorba de egoism. N-a fost niciodată. Sau poate că înşirui aici o minciună frumoasă. Dar e momentul ăla nenorocit când năpustesc asupra mea, bine înarmate, ridurile. Şi simt că n-am făcut nimic. Că totul trece aşa pe lângă mine. Şi sunt atâtea neştiute, nevăzute, nevorbite. De parcă m-aş limita. Mă limizează destul societatea. De ce s-o fac şi eu? Nu-i suficient, până la urmă?

Starea se consumă, se pierde, devorează neantu’. Ba nu, bat câmpii, se pierde-n neant. Cu neant închid mereu la fazan. Eh, dar nu despre asta e vorba. E vorba despre nimic. Despre nulităţi simpatice, nulităţi ordinare, care nu te satisfac nici cât negrul sub unghie.

M-am săturat. Chiar m-am săturat. Adică bun. De colo nu pot lua  ceva bun, de colo nici atât. Şi mă complac. Mi-o fac cu mâna mea. Dar depinzi. Şi e al naibii de nasol când depinzi de ceva ori de cineva. Când ai aşteptări de la alţii. Mereu ţi-o iei în bot. Şi e normal. Adică dacă ar fi altfel, şi-ar pierde tot farmecul şi eu n-aş mai avea nervi. În plus, e plăcut să mă mai enervez din când în când, din gând în gând. Ce atâta linişte. .Ce atâta suportare. O să vină şi clipa aia de care voi profita din plin. Clipa în care voi zâmbi malefic şi voi ştii că e timpul. E timpul să o iau din loc. Să nu văd, să nu aud. Să nu mă uit în trecut. Trecutul nici nu contează. De fapt, contează în măsura-n care îţi aminteşti doar părţile bune şi punct.

 

9 thoughts on “Amalgam.

  1. Ai foarte mare dreptate! E bine sa traiesti prezentul gandindu-te doar la ce ai putea face bun in continuare, nu la ce nu ai putut face bun in trecut..:) Sau ma rog, ce nu a fost bine.

  2. Pingback: Şi ploua…şi ploua « Bianca Dobrescu

  3. Trăiește prezentul și fii puternică. Dacă spiritualul e limpede, amalgamul social se mai disipeaza si se grupeaza logic si ordonat.

Leave a Reply

