Scrisoare netrimisă.

Nu ştiu. Nu mai vreau. Şi nu e vorba că gata. Că din asta. E un ceva acolo. Nu definesc ceva-ul. Pare fără rost. Te-mă scoate din minţi.

Există calea. Şi nu o găsesc. Rătăcesc întotdeauna aiurea. Mereu o dau în bară când nu trebuie. Dar de, aşa am fost, aşa sunt. Şi bine că n-am dat-o în stâlp la urma urmei, cine ştie cu ce cucui zdravăn mă afişam. 

Încă mă macină. Şi nu, şi nu. Şi of, Doamne.

Băi, e ceva-n mine care caută să exploreze. Să cunoască. Să vadă. Să nu se simtă legat/ă de mâini şi de picioare. Să nu se bucure dacă încalcă o regulă prost definită. 

Şi nu ştiu ce, cum, să fac. Să fie… nu bine, nici în regulă, nici cum trebuie… să fie aşa… Aşa cum n-a mai fost de prea mult.

 

 

 

13 thoughts on “Scrisoare netrimisă.

  1. Pingback: “Dacă las o zi să treacă fără să scriu uit să scriu” | Ratzone's Blog

  2. Ca sa pui ceva nou, trebuie sa lasi sa plece vechiul 😀 Let everything go, Bianca și fă doar ceea ce simți. Doar atunci te vei elibera 🙂

  3. Pingback: Spovedania Biancăi « Bianca Dobrescu

  4. Pingback: ca de toamnă | Bianca Dobrescu

Leave a Reply

