După urzici

Aşa dor îmi era să merg desculţă pe câmpii, freodânând “noapte la mare, noapte la munte” şi aşteptând ploaia. Dar ploaia nu a venit. A picurat puţin la început şi au urmat câteva tunete.

Am mers cu tata pe dealul din spatele blocurilor, în orăşelul nostru de provincie (fiind acasă pentru că mi-am permis să îmi prelungesc vacanţa) la cules de urzici. (Înarmaţi cu mânuşi, două pungi şi cântece de munte). Urzici nu am găsit. În schimb, îmi aminteam de vremurile bune când îmi aducea bunica măcriş. Şi ca prin minune, am reuşit să umplem o plasă cu măcriş. Am văzut şi un toporaş, un toporaş solitar, căruia din greşeală i-am retezat capul.

A fost o zi frumoasă. Eu şi tata. De prea mult nu am mai petrecut timp împreună. Mâine mergem în căutarea ciupercilor.

tată,
îmi iau casa-n barcă
şi plec să le-arăt şi altora
cum m-ai învăţat să tac

că de pescuit nu prea mi-a ieşit mie
voi prinde-n undiţa mea doar speranţe
şi simţăminte frumoase
cum mi-ai spus în seara aia la râu

: bianca, eşti ca iona, pescar nepriceput
dar poţi deveni colecţionar de frumuseţe
acum, alegerea-i a ta, în ce vei vrea să excelezi

parcă acum îmi dau seama că erai înţelept, tată

*apărut-n “omul din cutie”

*în poză: tata; 

11 thoughts on “După urzici

  1. Neata! Cred ca urzicile sunt parte a mitologiei copilariei mele, nu le voi uita niciodata gustul in ciulamaua facuta de bunica pe vremea cand era mai tanara si putea. Nu voi mai regasi vreodata acel gust- e ca prima iubire: vine, iti fura o parte din suflet si dispare in ceata:)
    Hoy, lo dire bajito: spor la ciuperci:)

      1. Imi aduc aminte ca erau niște ciocolățele rotunde cu personaje din scufița roșie/ vaaaaii, cat de bune erau 😀 😀

  2. Chiar semeni cu tatal tau si postul e frumos,mi-a placut mult.
    Nu stiam ca Alejandro canta si la pian..bravo lui!
    O duminica cat mai placuta!

Leave a Reply

