prostie, martie2010

– Dă mă noaptea aia afară din casă!
– Ce-ți face mă? Și-a pierdut întunericul, noaptea acum e luminoasă!
– Da.. și iarba crește pe atomii ei..
– Să știi că da, și când se supără, o pasăre mută răsăritul la apus..
– Uneori mă sperie mintea ta..
– Să nu te sperie, când eram mic mi-am înțepat-o cu furculița.. în întuneric.
– În întuneric?
– Da, ca să nu vadă copiii, mă speriau..
– Cum să te sperie?
– Cum se sperie urșii de oameni în zilele noastre, că ăștia au făcut rost de puști și rănesc licuricii
– Cum mă, un glonte să atingă un licurici? Ăla zboară, se ferește..
– Nu așa..
– Atunci cum?
– Lasă că nu ştii tu.
– Și ce treabă au urșii cu licuricii?
– Licuricii duc urșii în siguranță pe timp de noapte, de fapt duceau, asta când noaptea era întuneric
– Și ce-i de făcut?
– Să ucidem pasărea să nu se mai joace cu piesele puzzle-ului și să pictăm noaptea cu mult negru și picățele galbene
– Să nu uiți de lună!
– Da, și tu să scuipi tot rachiu, să fie viabil..

6 thoughts on “prostie, martie2010

Leave a Reply

