Lk60ml, Daria

pic

Mirosu’ Gloriei îmi aminteşte numai de ăştia. Ăştia care m-au iubit. Pe care i-am regretat ori ba. Am stomacu’ întors pe dos. Dacă borăsc, mă înec. Şi asta-i exclus. Cum să intuiesc apărarea? Noaptea se goleşte de sine ca lampa de petrol. Ce stupid sună.Până şi vocea ce-mi repetă numele îmi face pielea de găină Sofia, Sofia, Sofia…

A cui să fie? Cine are ce cu mine? Mine, eu. Eu care sunt şi n-am fost. Sunt în mintea cel puţin a mea. Trebuie să trag pentru păcatele altora. Că mi-s sfântă. Măcar mă cred. Devine îngrijorător. Unii zic că nu-i om care să n-aibe o grijă. De ei mă îndoiesc. Când am fost în 9, după moartea lui A., am găsit fericirea. Fericirea care nu durează o clipă. Am găsit nebunia devenită stare de normalitate. Am văzut oameni frumoşi. Frumoşi şi creativi, pe care (dacă şi-ar fi aşternut ideile) i-aş fi citit cu drag, de drag. Aşa am întâlnit-o pe Daria. Spuneam la început că-n timpul liber lucrează chestii din aţe. Daria e fată de milionari. A fugit prin ’90 cu un nomad. Au găsit-o şi l-au împuşcat. Atunci a luat-o razna. Îl caută, cu disperare, în aceeaşi cameră înfiorător de albă. Punctează, cu tuş, la milimetru pereţii. Ultima dată mi-a spus că a vizitat-o şi i-a adus rachiu. Nu l-a gustat că are ficatu’ în pioneze. I-a mai zis să nu se oprească niciodată că într-o zi se vor revedea. De ce o zi şi nu o noapte, n-am întrebat.  Îşi lucrează o rochie verzuie. În aia vrea să moară. N-a terminat-o încă.

13 thoughts on “Lk60ml, Daria

  1. Pingback: Rime cu zâmbet și speranță « Hidalgo

  2. Pingback: Lk60ml, M. « Bianca Dobrescu

  3. Pingback: Lk60ml, B. « Bianca Dobrescu

  4. Pingback: Lk60ml, G. « Bianca Dobrescu

  5. Pingback: Lk60ml, L. « Bianca Dobrescu

  6. Pingback: Lk60ml, P. « Bianca Dobrescu

  7. Pingback: Lk60ml, C. « Bianca Dobrescu

  8. Pingback: Lk60ml șieraaugust « Bianca Dobrescu

  9. Pingback: Lk60ml, Măria. « Bianca Dobrescu

  10. Pingback: Lk60ml, realitatevssfârșit « Bianca Dobrescu

  11. Pingback: Lk60ml, V. « Bianca Dobrescu

  12. Pingback: Lk60ml – șinuapucăcrăciunul « Bianca Dobrescu

  13. Pingback: Lk60ml. C; (p17) | Bianca Dobrescu

Leave a Reply

