Ținedetimpsâc

Să vezi. Stam turcește și calculam șansele unora să ajungă la putere. Nu-mi ieșise mult și mă bufnea râsul. Apoi îmi aminteam de meciul dintre ăia doi, mai mari, să le zic așa. Încă nu știu care a câștigat. Aseară, obiectivă, am râs pe săturate. Știm și de ce, și la ce.

Cât stam și calculam și reproșam și multe, multe altele, îmi amintesc că trebuie retrimisă. O retrimit telepatic, că nu-mi place tehnologia (mint). Și aștept. Aștept, aștept, mai ronțăi un creion, mai stric un careu, mai înjur cifrele pe telefon. Și aștept.

10 thoughts on “Ținedetimpsâc

  1. Cum e prea târziu în noapte ca să pricep (mă alint, eu nu pricep niciodată :))) ), mă bucur numai de partea aia cu și aștept pe care o raportez la tine 😀

    1. Și nu mă aștept pe mine. Deși cu mine am cea mai mare răbdare din lume. Ei, s atât de simplu încât dacă îți explic îți dai palme. Și n-o să o fac, că nu vreau să te rănești până nu citești pânza.

      1. Nicio grijă, nu-s curios din fire 🙂 Să înțeleg că peste aproximativ o săptămână vei dori să mă rănesc? :)))

  2. Calculai șansele unora să ajungă la puterile altora și chiar că ține de timp, dar nu știu dacă ținecusâc sau ținecumâlc.

  3. ..Ca daca nu s-ar fi bucurat ar fi iesit mai putin sifonat. Dar, la urma urmei, magarul prinde morcovul iar prostu’ sta lipit ca un fluture , pe sticla tv-ului, incercand sa suga fericirea altora, simulata in telenovele… Vorba unui bun prieten : : “deh … auroLacul Lebedelor” …

Leave a Reply

