Mărime (fără pic de mărinimie)

Conform discuției anterioare s-a concluzionat, nu de mine, că ”mărimea contează, însă poate influența negativ ori pozitiv”.

Ei bine, mărimea contează. Ia Adolescentul lui Dostoievski în brațe și ai parte de o minunăție curată.  Ia Comedia umană a lui Balzac și sari peste descrierile care dau tot farmecul. Acum, alegerea-i a ta.

Ce spui? Mărimea contează ori ba? Eu mereu am fost de acord, când s-a spus: ”ăia, de zic că mărimea nu contează, se mint, asta fiindcă sunt frustrați în anumite privințe”.

Șitotovechitură:

Sunt o combinaţie proastă de idei ce se zdrobesc una pe alta în capul meu şi nu iese niciodată ceva bun. Acum am o poftă nebună de-o vişină, brusc îmi trece şi tot ce-mi poate satisface nevoile primitive e acel sărut părintesc pe frunte.
Sunt plină de banalităţi pe care uneori le găseşti interesante şi atunci îmi strângi mâna puternic şi adormim îmbrăţişaţi, momente rare ce-i drept, fiindcă mă plictisesc repede şi-ţi aduc diverse argumente despre cât de necesare-s clipele de singurătate şi cum trebuie să te bucuri de ele, să profiţi de pe seama lor, sigur că toate astea te pun în postura de ipocrit, dar sunt doar nişte denumiri şi atât.
Sunt acel cineva ce-şi intersectează o singură dată universul cu al tău şi apoi te uită pe undeva, prin nişte pagini de jurnal pe care le regăseşte într-o primăvară şi realizează că vrea să-ţi audă respiraţia şi să-ţi mai privească o singură dată pupilele dilatate de la o distanţă de doi centimetri.

 

9 thoughts on “Mărime (fără pic de mărinimie)

  1. Desigur că mărimea contează. Poate fi deopotrivă, atu sau dezavantaj. Dusă la extreme, poate fi păguboasă pentru orice acțiune.

Leave a Reply

