Și azi sunt fără mască.

Și era prima zi de vară. Ploua. Dar în prima zi de vară cui îi pasă de vreme? Săream în bălțile de pe uliță, și-o „tuleam” spre gârlă.

Și era prima zi de vară. Și atunci toate prinseseră sens. Oricât aș încerca să revin ceva din mine e dus.

Și era prima zi de vară. Și au urmat altele și altele. Și de fiecare dată toți își afișaseră un zâmbet ciudat, fals, pe mutră.

Și era ziua mea, ziua noastră. Și iarăși este. Cât o să mai fie? Întrebarea asta macină.

În amintirea copilului care am fost, care se luptă să mai iasă la iveală din când în când, să depănăm. Depănăm amintiri din copilăria noastră, a altcuiva.

* una din amintirile nescrise încă: aveam 7 ani și pe tvr2 se difuza dragon ball (valuuullll țestoasei!). Pe atunci nu ne permiteam să ne achităm taxa lunară la cablu (totuși nu m-am plâns niciodată de asta) și „îl furam”. Aveam o antenă veche, care încă mă bântuie. În fiecare zi la ora 14, mă urcam pe canapea și mă fâțâiam de colo colo, mutând antena, (fără să fi făcut febră musculară la mâini) până se vedea fără purici.

Tu ai o amintire de care-ți amintești cu drag?

Care a fost cea mai mare trăsnaie a ta? 

 

 

recomand jucarii tom si jerry şi jucării transformers

6 thoughts on “Și azi sunt fără mască.

  1. Buna ziua, copil frumos ! Si eu imi aduc aminte de DRagon Ball…nu prea aveam ce altceva sa vad. Imi aduc aminte ca atunci cand eram mic si eram la tara, pe vremea aia bunicii nu aveau televizor si nici prea multe posturi de radio nu erau; asa ca ascultam meciurile la radio si stiam toate emisiunile de la radio romania actualitati si de la radio oltenia craiova.
    N-am prea facut prostii, ma loveam si juleam uneori si mai furam mancare de prin gradinile altora.

  2. pfoaaaa ce ma mai uitam si eu la Dragon Ball….tin minte ca am dat odata pe tvr1 si asteptam sa inceapa si era “garantat 100%” parca…si faceam spume ca nu il mai da….si cu 10 minute inainte sa se termine mi-am dat seama ca e pe tvr2…si faceam crize in casa=)))))))

Leave a Reply

