Pagină de jurnal, data irelevantă

De câteva nopți încoace mă urmărește o poveste (i) realizabilă. Se face că locuim la etajul șapte într-un bloc modern din nu știu ce cartier. Apoi, nu ne cunoaștem, deși suntem colegi de apartament. Nu știu dacă suntem două femei sau nu. (Și asta mă sperie după ce, ieri, întorcându-mă spre casă, schimbând magistrala la Unirii, ridicându-mi ochii din „dincolo de principiul plăcerii” al lui Freud – pentru că am prostul obicei ca atunci când nu vorbesc la telefon să citesc  din mers- văd cum o slăbănoagă lipsită de forme sărută mâna unei alteia. Fără mare tam tam, curioasă, depășindu-le, privesc după umăr. Nu au trăsături drăguțe. Nu mă încântă imaginea. Cobor atentă să nu mă mai împiedic ca-n alte dăți și revin la citit. )

Cum am început să-nvăț fel și fel de rețete de la mătușă-mea care-i o bucătăreasă excelentă, mă visez mai tot timpul bucătărind. Totuși mereu colega/colegul îmi golește frigiderul. Supărată, încep jocul de-a bilețele pe unul din pereții pe care se presupune că-i împărțim (cerând bani pentru alimente, având un salariu de rahat – până și lipsa banilor mă urmărește-n vise-). Și continuăm așa cu săptămânile fără a ne da indicii cine și ce suntem.

4 thoughts on “Pagină de jurnal, data irelevantă

  1. fiecare cu gandurile lui, visam ce poate deja am facut. un replay facut over and over cu mici modificari. ne urmaresc in in vise, peste tot.
    imaginea mi-a atras atentia, mai exact mesajul.

  2. Hmm….nașpa 😀 Oricum, mă poți tăia pe mine de pe lista :)))) Prima dată pentru că ne cunoaștem și a doua oară pentru că sigur nu ți-aș lua mâncarea, eventual de prin cărți 😀 😀

  3. Pingback: Mala costumbre! « Hidalgo

Leave a Reply

