Image

Ei?

Vă place? Portretul pe care mi l-a făcut Alexandra.

6 thoughts on “Ei?

  1. Imi place. Nu am foarte mare talent in a retine figuri; nu știu dacă mi-aș fi dat seama că ești tu dacă aș fi văzut imaginea într-un context care să nu te implice.

    E adevărat că nasul tău nu are forma din schiță și buzele in realitate sunt mai subtiri decat dau sa pară în imagine. Amândouă detaliile te favorizează 😀 Sprâncenele tale sunt ceva mai joase iar ochii mai vii.

    Însă, chiar îmi place; e foarte reușită 😀

      1. Well, am avut timp să studiez imaginea și aseară :)))) Am zis să dau și eu o părere dacă nu avizată, măcar complexă…:P

Leave a Reply

