când mă iau de mână și mă scot în lume

ieri am rămas șocată. îmi făceam plimbarea de una singură pe la victoriei când o tanti bine mai pe la 30 de ani mă fixează și cu o voce ciudată-ntreabă

– ai 5 lei?

lefteră răspund sincer: nu

mi s-a părut aiurea oricum – ceri 1 leu un foc sau o țigară dar 5 lei? mai merg ce mai merg trece un boșorog pe lângă mine mă ia de mână

se cutremură totu îi arunc o privire tăioasă și înaintez grăbită

mă așez în fața poștei la umbră fac integrame și-mi schimb planurile pentru vară.

 

3 thoughts on “când mă iau de mână și mă scot în lume

Leave a Reply

