Micul Prinț

Cartea de astăzi e una dragă mie. Dragă copilăriei mele.

Limpede nu vezi decât cu inima. Miezul lucrurilor nu poate fi văzut cu ochii.

 

Sunt singur… sunt singur… sunt singur… – răspunse ecoul.

Nu poţi vedea bine decât cu inima. Esenţialul este invizibil pentru ochi.

Oamenii mari nu pricep niciodată nimic şi este obositor pentru copii să le dea întruna explicaţii.

Nu prea ştiu de ce-ţi scriu. Simt că am mare nevoie de o prietenie căreia să-i încredinţez nimicurile ce mi se întâmplă…. Poate că îmi scriu chiar mie.

Nu cunoaştem decât ceea ce îmblânzim. Iar oamenii nu mai au timp să cunoască nimic. Cumpără lucruri de gata de la neguţători. Cum însă nu există neguţători de prieteni, oamenii nu mai au prieteni.

 

recomand: scaun auto cu isofix şi umbrele carucior

 

3 thoughts on “Micul Prinț

  1. Hey 😀 Uite, asta e o carte care merită recitită. Am să fac asta săptămâna viitoare. Merită 😀

Leave a Reply

