am rămas un schelet, Aleczandăr, mi-e dor să mai fiu

Aleczandăr,

cu aerul ăla absurd

încercai să mă descifrezi

ne sorbeam unul pe altul

și uitam de noi

pe atunci  aveai soare pe gene

și-n ierni infernale

ne distanțam unul de altul

plonjând cine știe unde

Aleczandăr,

în fiecare toamnă

ne regăseam la margine de lume

ne mâncam unul pe altul

cu o poftă nebună

fără loc de bălmăjeală

nu erau idei

era doar carnea…

carnea Aleczandăr,

carnea asta nenorocită care acum mi se desprinde de trupul uscățiv

și caută plăcere.

One thought on “am rămas un schelet, Aleczandăr, mi-e dor să mai fiu

  1. Aleczandăr ăsta trebuie să fie un specimen tare chinuit 😉 cu soare pe gene, trebuie să fi avut o căldură teribilă în ochi 😀

Leave a Reply

