conjugând existența altora

m-a luat de mână

– să fugim în lume

nu acordam atenție vocii ăleia ușor răgușite

îmi vedeam de croșetat vise haotic

în leagănul ce l-am făcut

din brațele sale puternice care-ntr-o seară ploioasă

mi-au amestecat oasele

atunci

pentru întâia oară am învățat uitarea de sine

n-am mai conjugat verbul existenței fiindcă

de fiecare dată roșeam rostind: sunt

este  cel care nu este și nu este cel care este

parcă

sau invers

nu mai știu

tentativa de a reuși rămâne la stadiul la care a fost

eu… (pauză de roșit)

tu ești

el este

ea este

voi sunteți

ei/ele sunt

și noi nu mai intră-n ecuație.

One thought on “conjugând existența altora

  1. Întotdeauna la orice text mi-au plăcut și mi-am dorit să fie impactante începutul și sfârșitul. Exact ca în acest caz: de la croșetat vise la noi 🙂

Leave a Reply

