incertitudini

Nu știu ce și cum. De unde, până unde și alte absurdități. Încerc să nici nu-mi pese. Aici apare problema. Îmi place și nu. Urât. E urât să nu știi ce vrei. N mi-a spus că oamenii nici la 40 de ani nu știu ce vor. Așa m-a liniștit. M-a liniștit pentru, să zicem, trei minute. Am digerat informația și mi-am zis: Dar ce? Eu sunt ca ei?

De atunci fac liste. Liste lungi, inestetice, pline de tăieturi groase care jumule bucăți din. Nu asta contează. Am concluzionat că vreau prea multe. Cine aleragă după doi iepuri, îi pierde – se zice. Or, vreau să excelez în aia și-n aia – devine imposibil? Obișnuiam să mă pricep în a face din imposibilitatea unora posibilitatea mea (conștientă de cât de stupid sună). Mai cad pe gânduri, mai scot un ghimpe din mână și ajung cumva acolo. Acolo – unde știu și fac și dreg și lala.

One thought on “incertitudini

  1. A ști ce vrei cu adevărat nu ține de vârstă. Poți ști ce vrei la 10 ani și să nu îți schimbi opiniile niciodată. Sau ți le poți schimba periodic, ori poți mereu să te întrebi oare mie ce mi-o fi rezervat.
    E bine să vrei, să ai dorințe și,da, la un moment dat trebuie să alegi. Dar să alegi nu dintre vise ci dintre realități. Prin urmare, până nu ai în fapt mai multe direcții pe care ți-ai dori să mergi, visează cât mai mult.
    O viață cu prea multe certitudini e prea monotonă.

Leave a Reply

