nulități

tu miroseai a vin fiert

a scorțișoară

și măr

a ceva nu de prea mult apus

aici merge introdus un ”voiam să pleci, voiam să și rămâi” arghezian

dar nu-l bag

ar strica totul

dacă încă n-a făcut-o simpla lui pomenire.

îmi spuneai că-i ușor să iubești

”ca mersul pe bicicletă”

eu nu știam ce și cum

bălmăjeam niște chestii mie ca pentru mine

și din când în când

îmi anulam avântul

 știai că 

în cazul în care

apuc să anulez ce am zis

e nulitate simpatică

șters 

amintirile altora contează doar dacă mă afectează cumva

or, retrăgând ceva, îmi mai pasă?

ne e frică

frică să ne roadem simțămintele

frică neștiind cu care parte să începem

cum e să-ți rămână o bucurie în gât

să faci febră de prea multă voie bună

cum să te apuce strâns și să nu te lase

un zâmbet tâmp

la fiecare vorbă, surâs

ca o boală gravă căreia nu i s-a găsit leac

nu mi-e dor

și totuși mi-e.

2 thoughts on “nulități

  1. Neața! Partea cu e ușor să iubești ca mersul pe bicicletă m-a pus pe gânduri 😀 nu știu să merg pe bicicleta :))))))
    Cât despre nu mi-e dor și totuși mi-e mi se pare cunoscută 😀

Leave a Reply

