Roșu și negru.

 

Stendhal-Rosu și negru

2 thoughts on “Roșu și negru.

  1. Asta e o carte bună; puțin cam plictisitoare la un moment dat, însă merită citită. Mie mi-a plăcut 🙂 Lectură plăcută!

  2. Tocmai ce-a udat-o ploaia, noroc că are coperţi tari. Să zicem c-o uitasem eu pe ferestră…de obicei dau vina pe stăpâna mea că-şi ucide cărţile, dar acum stăteam eu şi mă uitam la curcubeu, cu fundu’ pe carte şi, deodat’ a început furtuna; eu, ţup, am zbughit-o, cartea a căzut pe jos, picăturoaiele de ploaie s-au infiltrat în casă şi-n carte…şi acum e udă fleaşcă. Ia s-o ling. 😉 Sper să nu se amestece culorile….câr-câr!
    acum îmi flutur codiţa, torc şi te salut.

Leave a Reply

