Cartea iluziilor de Paul Auster

 

Auster, Paul – Cartea iluziilor

6 thoughts on “Cartea iluziilor de Paul Auster

  1. Gata, Bianca! Până la 3 când începe cursa de formula 1 mă voi iluziona citind cartea recomandată de tine; apoi timp de măcar juma de oră mă voi iluziona că poate să câștige Schumi 😀

      1. Îmi e foame, din nefericire, și trebuie să fac o pauză. Dar, de prins, m-a prins 😀 Încă nu m-a legat fedeleș, dar îmi place 😀

      1. 😀 Am citit-o, aseara pe la miezul noptii am terminat toate paginile. Mi-a placut….asa ca te poti bucura si mai mult :d

Leave a Reply

