Cuentos de Eva Luna, Isabel Allende

Ce vulgară e spaniola. Dar cât de bine răsună-n căpşorul meu.

Palabras que marcaron mi vida…

Para mí esa visión es recurrente e inmutable, nada cambia. Cada vez que pienso en ti, así te veo, así nos veo, detenidos para siempre en este lienzo, invulnerables al deterioro de la mala memoria. Puedo recrearme largamente en esa escena, hasta sentir que entro en el espacio del cuadro y ya no soy yo el que observa …entonces se rompe la simétrica quietud de la pintura y escucho nuestras voces muy cercanas.

-Cuéntame un cuento -Te digo.

-¿Cómo lo quieres?

-Cuéntame un cuento que no le hayas contado a nadie.

(Cuentos de Eva Luna, Isabel Allende)

4 thoughts on “Cuentos de Eva Luna, Isabel Allende

  1. El unico cuento que nunca le he contado a alguien es mi mirada cuando te veo, mi sonrisa cuando me ves tu… 🙂
    Spaniola nu e vulgară, e o limbă a sensibilității și a simplității 🙂
    Isabel Allende scrie frumos, și mie îmi place.

    1. Nu are stil. Nu mi se pare elegantă cumva… :). Dar din ultimul timp nu mai suport traducerile. Aşa că mă sacrific şi totuşi îmi e un sacrificiu dulceag.

      1. Stilul, eleganță e o chestie de gust personal. E posibil să ai dreptate. Mie spaniola mi s-a vârât în suflet; e posibil cu timpul să îți facă și ție la fel 🙂 Mă bucură “sacrificiul” tău 😉 ca să înţelegi ceva, orice, cât mai bine trebuie să fii una cu originalul.

Leave a Reply

