Ceai și zero stres

Nu știu voi, dar eu am sistemu nervos praf În plus, în fiecare zi îmi iau porția de ceai anti-stres. Nu cumpărat din magazin/farmacie. Făcut în cămăruța mea.

Ceaiul de sunătoare se bea când ești panicat sau ți-ai luat-o tare (având așteptări de la alții – dezamăgirea aia nenorocită care pare iremediabilă.) Și în loc să clachezi, o cană îți vine tocmai bine.

Rețetă: Iei una-două lingurițe cu flori de sunătoare uscate, o lămâie și miere sau zahăr – depinde de preferință la 200-250 ml apă.

Apa clocotită se toarnă peste flori, se lasă în plata lui (el, ceaiul) cam 10-15 minute, acoperit, apoi se strecoară și se adaugă lămâia implicit mierea.  Iese un deliciu!

13 thoughts on “Ceai și zero stres

  1. Neața, Bianca! Ei, cum ai ajuns tu cu sistemul nervos praf; ce putem face să remediem situația? Eu nu mai sunt panicat de multă vreme…m-am obișnuit cu toate 😀

      1. Mergem. In weekend, după ce voi scăpa de săptămâna asta nebună, dacă voi scăpa până atunci, mergem la cules de ierburi 😀

  2. Si eu beau ceai antistres, dar ultima oara am luat din farmacie. Am cerut totusi sa fie natural. Buut…thanks for tips.
    Ce-ti-e si cu sistemul asta nervos calma-l-ar ceiurile ;))

Leave a Reply

