raffaello

Cele din fotografie nu-mi aparțin. Tind să cred că mi-au ieșit mai bine.

Din ultima vreme mi-am descoperit o nouă pasiune. Bucătăritul. Și nu mă mai scoți din bucătărie până nu-mi zici că s-au dus naibii banii și nu mai am din ce-mi cumpăra ingredientele/alimentele. Zilele astea am făcut numai dulciuri. Găsisem o rețetă interesantă pentru bomboane, numai că am combinat-o cu ce mi-a venit în cap că ar merge mai bine. Și-s delicioase. Să împărtășesc ce-am pus:

– 200 grame lapte praf

– 1 l lapte cu aromă de vanilie

– coajă rasă de lămăie

– 200 grame nucă de cocos 

– 250 grame unt (margarină unirea)

Amesteci compoziția de mai sus până se întărește și poți forma bomboanele. Lași maglavaisul la rece cam jumătate de oră.

Pe-o farfurie pui nucă de cocos pentru ornament. Formezi totul, dai prin nucă de cocos. Lași la rece o zi. Apoi nu te mai satură nimeni! Și mai faci, și mai faci!

Să ai poftă!

 

 

 

 

6 thoughts on “raffaello

Leave a Reply

