să vă povestesc…

Să vă povestesc despre prietena mea. Există, există și te face să exiști doar stând la taclale. Conjugă verbul existenței mai bine ca mine, vorbește mult mai mult. Lipsa încrederii în oameni e moștenită. Dar uite că-i singura pe care o ascult și căreia îi împărtășec până și rândurile din jurnal. Mi-e cel mai mare critic.  Deși nu-mi plac criticile și nici complimentele venite din partea altora. Sunt destul de nemulțumită de mine cât să mă împing, de una singură, spre un posibil progres, pe care niciodată nu-l voi recunoaște. De la ea în fiecare zi învăț o lecție nouă. Are prostul obicei de a se crede altruistă, eu – care cred numai în egoism etic- o iau în râs. Și tot încercând să-i ajute pe alții se bagă în ce nu trebuie. Astăzi, spre exemplu, a spus cuiva ceva. Au urmat telefoanele, s-a interpretat în fel și chip. Acum stă și compătimește omul în cauză, în loc să-i pară rău de ea. Zic și eu, ai grijă de treburile tale și nu încerca să faci nimic pentru nimeni. Nu cunoști caracterul altei persoane.

8 thoughts on “să vă povestesc…

  1. Pingback: o să-mi fie dor de ultima sâmbătă din decembrie. « Bianca Dobrescu

Leave a Reply

