oprostiecurată/ o prostie cu noroi/ maibine

Avea o mână uscățivă. După ce și-a încleștat-o într-a mea, a dat să-mi muște buzele crăpate.  Atunci m-au lăsat genunchii. A urmat o cădere liberă, dureroasă (dovada – vezi glezna șubredă).

I-am spus că sunt deja îndrăgostită.

Și-a plecat capul. Înainte de a îi înșira câteva absurdități m-am trezit că nu mai am cui.

Mi-am lăsat trupul, firav, să-mi pice-n iarbă, am prins câteva fire-n canini și m-am regăsit călcată-n picioare de vânt și de ploaie.

Era o vijelie ca-n filme. Într-un dulceag decor bacovian, așteptam. Ce? Pe cine? Celuilalt eu al meu îi plac filmele polițiste. Adoră misterul. Nu s-a sfârșit povestea ca să îmi devăluie.

A trecut mult de atunci. Dacă mă cauți, mă găsești. Mi-e frig și te aștept.

 

4 thoughts on “oprostiecurată/ o prostie cu noroi/ maibine

Leave a Reply

