Lk60ml, realitatevssfârșit

Partea 1

Partea 2

Partea 3

Partea 4

Partea 5

Partea 6

Partea 7

Partea 8

Partea 9

 Partea 10

Partea 11

Partea 12

Partea 13

Crezând că m-am dus dracu, m-au luat pe sus și aruncat pe-un scaun, pe verandă. Eu visam într-o altă lume, el trăia într-o altă lume, sau invers. Și atunci străinul acela, demult pierdut, mi-a prins mâinile puternic. Mă simțeam ușoară, ca un fulg, golită de tot ce, înainte, îmi întuneca gândurile. Pluteam, pluteam, și-n mâna mea găseai mâna străinului…

– Sofia, Sofia, Sofia

Nu încetau strigătele…

– Sofia, nu te duce, nu te lăsa amăgită, aia nu-i realitate, Sofia, trebuie să deschizi ochii și să fugi de aici. Ești în pericol, Sofia. Doamna cu coasa nu te scapă din ochi. 

Realitate? Există o realitate? Nimic nu e real. Eu nu exist. Nu am existat.  Voi rămâne un nume șters. Sau nici măcar atât. Nu existăm. Ne visăm. Sau ne visează alții. 

Se cred dumnezei, ne joacă pe degete. Ne mint cu nerușinare că avem un liber arbitru. Dar când ne răzvrătim și realizăm, vrem doar sfârșitul. Sfârșitul… Îl așteptăm cuminți, cu sufletul la gură ( sau ieșit din gură, borât, scuipat, cine știe), și fiecare-l imaginăm altfel, mereu altfel, mai pompos, așa.

– Sofia, termină odată! Trebuie, trebuie să… 

Dulce sfârșit…Nu mai aud. Nu mai vreau să aud.

5 thoughts on “Lk60ml, realitatevssfârșit

  1. Pingback: Lk60ml, V. « Bianca Dobrescu

  2. Pingback: Lk60ml – șinuapucăcrăciunul « Bianca Dobrescu

  3. Pingback: Lk60ml. C; (p17) | Bianca Dobrescu

Leave a Reply

