*

– Vrei biscuiți?

– Nu.

– Vrei covrigei?

– Nu.

Acum mă trezesc cu ăștia-n față.

– Nu mă trece așa în jaful ăla. L-ai pierdut pe al tău, regulile mele.

– Te trec singurul contact din listă și lasă-mă în pace. Nu pricepi că-s trează de la 4 fără 20? La 4 și un pic hopa-n tren, bagă încă două ore de mers și citit (să mă țin trează) Diavolul și bunul Dumnezeu. Bagă o oră de stat în picioare cu bagaje mai mari ca mine în gară. Plus patru ore în care stomacul meu abia făcea față (timp în care-mi distrăgeam atenția cu integrame) până am ajuns.

– Dar vreau să vorbim, să-mi povestești, să chestii.

– Colaci laci, vezi facebook, vezi blog. Lasă-mă.

– Cum am stat până acum singură, așa stau și de acum.

– Bine.

Aștepta să trăncăn, să nu știu. Dar nu am chef. Nici să înșir aici nu am chef, dar caut o ocupație să tac naibii. Să zică: uite, are treaba.

Așa-i singura mea prietenă, insistentă și neobosită. Și eu vreau să dorm, dar nu pot.

4 thoughts on “*

  1. Azi e luni, Bianca…veștile bune care vin într-o zi de luni sunt semn că peste o săptămână va fi dezastru 🙂

    Ohhh, dacă e ceva ce nu mi-a plăcut niciodată e să povestesc despre mine: ce-am făcut, unde m-am dus, ce planuri am etc.

    Hmm…propun să facem un blog în care să strângem peripețiile fiecăruia legate de bagaje:)

  2. Mă știi, Bianca…nu prea îmi ies din sărite nici când iau bătaie la zero la table :))))) Am văzut categoria;o să las câteva comentarii….de îndată ce îmi strâng amintirile 😀

Leave a Reply

