(in) util

 

Știu. Nu că știu. Sunt conștientă că.

Și asta-i partea nasoală.

Nu vreau să cred. Singură nu-mi dau de ales. Cu două palme peste față trece. Revine cât ai clipi. E un circ în mine (stări și chestii penibile) de care uit să mă mai amuz (ca-n alte dăți).

E și incurabilă chestia. Speri să nu fie așa. Dar colac peste pupăză se dovedește că e. Încă nu, curând. Iar îți/îmi dai/dau palme. Inutil. Ehilarăinutilitatea. A picat de cinci ori azi ”ce nu ne e util?” inutilul. Șah mat.

Șah mat o rolă. Nu pot să mă opresc din trăncănit cu una cu două. Nici cu mai multe, că rămân iar fără numere.

 

 

8 thoughts on “(in) util

  1. Te știu, dar nu-ți știu cazurile descrise mai sus. Dar le știu pe ale mele. Nu sunt sigur că mă depășești în discuțiile pe care le port cu mine însumi. Eu nu îmi permit să îmi dau palme, dar pot da cu capul de una sau alta :))))) Sunt genial când vorbesc singur. Și când mă contrazic :)))))

  2. cand iti citesc postarile ceva in mine salta capatana cu un strut si urla acolo gatuit: “asa si eu, asa mi se intampla si mie. asa simt si eu, cat de bine stiu si cat as vrea sa n-am habar despre ce vorbesti tu acolo”. gatuit pt ca dupa atata timp stie ca nu prea mai are voie sa salte capul si sa iasa la iveala. i s-a interzis asta acelui ceva, dar se pare ca e mai incapatanat si mai rebel decat mine. tot cu palme si cu injurii in oglinda rezolvam si eu problema de cele mai multe ori. dar pana acum n-a fost sa fie o rezolvare concreta. “inutil” zic si eu (ca si tine).

Leave a Reply

