unrăspunslaaltceva

îmi dau seama (și cu o tărie de invidiat zic sus și tare că nu doar eu)
că nu am avut suflet
nu am fost suflet
– să vezi-
m-am trezit la un moment dat
în viața mea (și în a altora, că-mi place să-mi bag nasul)
seacă,
sleită, neîmbolnăvită totuși
de iubire, de eșec, de orice la urma urmei
și nimic nu-mi prezenta interes

da, urmează și un când
Când, ”îmi răsăriși în cale”
(sau nu)
când
ca o muză extraordinar de neîndemânatică ce sunt
m-am împiedicat în picioare
și atunci ți-am afișat unul din zâmbetele mele imposibil de tradus

– aproape de concluzie, rog calmitate-
și tu mi-ai zis
– suflete,…
și eu mi-am zis
– ce neghiob-
și-am început să caut în mine
să cotrobăi cu mâinile goale prin existență
să-mi scot organele și să le analizez cap coadă
simțămintele frumoase – nulități simpatice
eram plină până la refuz de nimicnicie
– care suflet?
– oh, tu ești sufletul…
sufletul lipsă mie

și m-ai avut la replica asta
mi-era frică de mine
și de tine

de atunci
ca doi nebuni fără suflet
ne învelim unul cu altul
târziu, în toamnă

amari, în toamnă

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

Leave a Reply

