nuștiucetitlusăpun: anunțdarnumatrimonial

Știu că-i o prostie să scrii pe blog ce urmează să scriu, dar mare parte din cititori îmi sunt prieteni în viața de zi cu zi și dacă încalc ce mi-am propus o să-mi fie rușine să mai ies din casă.

Așadar, mi-am făcut cumpărăturile. Mi-am umplut frigiderul  cu:

– mere, gutui, țelină, struguri, portocale, castraveți, vinete și morcovi

Pătrunjelul oricum îl aveam.

Apoi mi-am luat miere, ceai de sunătoare, fulgi de ovăz, (coada calului am cules vara asta, la fel și mentă – zisă pe la noi: izmă).

De ce toate astea?

Că din clipa asta scot din ecuație:

– cafeaua

– alcoolul

– carnea roșie.

Da, da. Pe lângă voință, fulgii de ovăz reduc pofta de nicotină, ceaiul de sunătoare scoate omul din depresie, fructele îmi aduc ce mi-am aruncat la gunoi (vitamina C adică),  țelina conține nicotină ca și frunzele de nuc. Cât despre lapte: după un pahar de lapte țigara devine amară.

Și nu e nevoie să numerotez, de acum gata.

10 thoughts on “nuștiucetitlusăpun: anunțdarnumatrimonial

  1. Sună foarte bine, Bianca! Și nu e deloc o prostie….noi ne facem propriile reguli, nu doar pe blog in ceea ce privește conținutul articolelor. Mai ales dacă ele ne privesc. Mult succes! 🙂

  2. Mult succes. Dacă o să ai momente în care îţi vine să sari pe pereţi sau să înjuri şi zgârii pe cineva, ştii id-ul meu de mess… 😀

Leave a Reply

