impresii

E amuzant cum simt un gust diferit al mâncării. E mai bună, mai altfel. E mai „totală” (nu mai eu știu la ce mă refer, sâc).

E amuzant și cum în fiecare zi sunt alta. De la ceaiuri (nelipsite) la berea pe care o numeam „fiță pentru muiere”. Da, astăzi m-am decis că vreau să beau o bere. Și o bere nu o beau fără o țigare. Așa că mi-am luat o „fiță pentru muiere”. De ce îi zic așa? Că e un suc pe care-l numim bere. Și nu e bere. Adică un Redds lemon.Și e bun  fiindcă nu cere țigări. Ah și mi-am luat și energizant din miere. Nu știu ce fac cu el. Dar dacă nu-mi cumpăr zilnic ceva simt că nu-mi acord atenție. Și așa rămân cu mai mulți bani în plus.

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

One thought on “impresii

Leave a Reply

