dumnezeu e piatră de râu

baudelaire se descompune încet
până voi termina și ultimul rând nu va mai fi nimic
pe mâini mi-au crescut flori
și morții ruginesc privindu-mă
mi-au zis că dumnezeu e rece
și uman

am luat-o de bună și cu o lopată dezgrop și dezgrop
m-am împiedicat mai devreme de un femur fălos
ăsta nu era ruginit
nu mi-am dat seama al cui e

eticheta era ștearsă de vreme

(că morții se cunosc după etichete)

pe la patru l-am crezut pe dumnezeu cerșetor aburit

și transpirând cuvinte amestecate cu sânge

văd că pe rotulă nu e un du e un di (trece de diogene

apoi mi-am zis:

mai degrabă e piatră de râu

să nu-l blesteme nici vii nici morții.

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

Leave a Reply

