fără să par nebună, parol

mi-ai zis că-s nebună când m-am fălit că-s înger
ba înger de întuneric
că la tv vorbesc numai de cei de lumină
și mereu mi-a plăcut să o ard incognito

îmi vorbeai de iubire
eu râdeam, tu vorbeai
apoi mi-ai spus că l-ai găsit
odihnit pe o arteră
pe dumenzeu
era rece și strict

toate gândurile ți se rupeau pe undeva
și înceram să le întregesc
ca și cum ți-aș fi lucrat mânuși pentru iarna ce vine

mi-ai zis că îngerii sunt curioși
eu ți-am zis că-și încearcă rolul de om
în fiecare clipă

ai grijă să nu te îndrăgostești de îngeri
pe cât de nemuritori pe atât de însetați de iubire sunt
(nimeni nu vrea să fie iubit cu atâta foc până devine cenușă
am vrut să adaug)

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

Leave a Reply

