că unul tot trebuie să moară

îți purtam cămașa până ajungeai să
vorbești despre noi
atunci discuția devenea banală
și uitam de frumusețea clipei
care nu durează mai mult de o veșnicie

nu-mi mai ascundeam țigări prin pantalonii pe care nu-i port
prin buzunare incognito ale genților
și reușeam să prind diminețile
primul contact cu realitatea mă izbea
înainte să fie gata cafeaua

îmi spuneai că ți-e frică de păsări
și nu vrei să te ducă vântul
nu ești pregătit

eu am să urc prima
scările care nu urcă mereu suflete.

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

Leave a Reply

