planuri pentru o zi

Nu mă învăț minte. Iar strănut. Mi-a fost frig, mi-am imaginat că-i cald și s-a lipit scai de mine răceala.  Nu ține autosugestia în d-astea. Dorm mult. Aseară m-a luat somnul la 1, m-am trezit la 1:40. Adică acum 13 minute.

Mi-am băut ceaiurile. Aștept să-mi facă alții programul și să-mi reproșeze că n-am făcut nimic toată vara, când mie mi se pare că n-am făcut nimic pentru mine. 

Deși cred că azi e zi de cusut. Și am găsit ghem cu 6 lei bucata. Îmi trebuiesc mânuși. Nu știu să le fac decât simple. O să caut un tutorial, ceva, zău.

Probabil nu voi mai pedala la mașina mea veche, din vremuri ceaușiste, pe la un 9 când e program de liniște. Și atunci voi încerca din nou să iau decizii pentru mine, să înșirui planuri pentru o zi/ implicit seară.

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

3 thoughts on “planuri pentru o zi

  1. Pingback: Top 10 movies inspired by novels « Radu presents: The Movie-Photo Blog

Leave a Reply

