„și azi ca și ieri”

Întreaga mea agendă telefonică: 7 contacte. Gălăgioase. Pe la 12:30 mama o luase razna și mi-a adus telefonul în cameră. Dormeam. M-a trezit. M-a răsfățat. Am profitat evident pe motiv că o singură dată pe an e ziua mea și că nu a mai fost de anul trecut. Mi-a răspus că în fiecare zi e ziua mea. Am zâmbit și tăcut. Apoi m-am pus pe treabă. Am modificat două fuste. Am găsit material mișto – am mai făcut una și acum 20 de minute s-a întâmplat inevitabilul. Odată cu moartea acului mi s-a dus naibii întreaga activitate. Aștept. Oare-mi găsește alt ac?

Îmi plănuisem bine aseară ziua de azi. Ceaiuri și cusut. În afara celor menționate adăugasem spre seară, înainte de somn o carte. Dar aia e pentru diseară. Dacă citesc de acum nu mai dorm. Fiindcă vreau să știu cum se termină. Altfel era somnifer.

Îmi place că-i un 21 ploios. Așa era și când am ieșit din mama. Am aflat că am fost mințită. Nu ieșisem prematur. Și, chipurile, nu am înger.

Anul trecut pe vremea asta mă găseai într-o bodegă plângându-mi de milă, cu S. S nu e aici. Nu o să fie. Și nu o să-mi mai asculte toanele. Nu o să-mi mai recomande nimic și nici eu lui.  Asta fiindcă nu există prietenie între un bărbat și o femeie. 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

50 thoughts on “„și azi ca și ieri”

      1. Daaa :D. Cunoști bătrâne subțirele? Adică cam ca mine de slăbuțe. Am făcut o rochie. Mi-e dragă. Dar materialul e băbesc, așa. Și nu am ce face din el pentru mine, dacă o descos. Bătrânele care să accepte că materialul înainte a fost altceva și purtat. Și să primească moca ceva ce trebuie să și poarte? Ca să mă simt și bine? :))

    1. :)) haha. mi s-a luminat ziua! 😀
      Mă văitam unui amic că mi s-a rupt acul. A crezut că-i din ăla normal și mi-a spus: Ce, doar un ac ai?
      Așa am ajuns să cotrobăi în lucrurile lui tata și am mai găsit 2 pentru mașină. Acum a ajuns și mama. Mi-a cumpărat 5 ace pentru Ileana (mașina de cusut). Lalalala.

Leave a Reply

