așa frig…

Mi-e frig. Nu m-am trezit bine. Nici rău. Undeva între. Încă mi-e frig. Și stau în fața tastelor cu mâinile tremurânde și-mi repet: mi-e frig. Mi-am pus geaca de iarnă. Așa frig. Se cuvine să nu fie călduț când plouă. Și atunci îmi place. Oamenii sunt mai acoperiți. Au un aer misterios. În astfel de zile îmi plac și oamenii și ploaia și frigul. Altfel, soarele dințios ar face bine să-și tragă fermoarul și să o ia din loc. M-am depărtat doi metri de mine și m-am privit așa, de la depărtare. M-am amuzat teribil. Apoi am văzut haosul din care mă trag, fără să fiu supernovă. Și parcă am înțepenit. Nu sunt pregătită să-mi încep ziua pentru că mi-e frig și nu mi-am făcut încă ceaiurile. Nu am început ritualul. Nici nu mi-am imaginat ziua de azi. Nu funcționez când mi-e frig. Ce obsesiv și disperat și vai mama lui pare acest „mi-e frig”. Și îmi e.

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

Leave a Reply

