(obositexcesiv.)

M-am obosit inutil. Ba cu folos, dar acum nu mai culeg roadele fiindcă pic. Mi-am și făcut bagajele. Din timp. Ca să fie. Vreau să-mi intru-n rol de om leneș. Să vegetez. Să mi se facă, să mi se dreagă, să nu mișc un deșt. Să mă sprijin în coate după o lungă perioadă de stat în pat, să îmi strig nevoile, apoi să adorm la loc. Nu cred că mi s-ar lua niciodată. Și așa visez mult. Și eu când visez trăiesc. E o altfel de realitate. Fără pic de i în față. O realitate asemănătoare ăsteia, doar că nițel grăbită. După cum vreau eu marea cu sarea din timp și răbdarea-i lipsă mie, mioapă. Pe la 3 dimineața umpleam 7 pagini pline de fraze care începeau cu VREAU. Așa că mai bine evadez cumva. Dincolo îmi spun: AM/SUNT.

Mi-am făcut ordine în gânduri. Mi-am cântărit simțămintele. Am băgat o doză bună de veselie. Pe care nu țin să o folosesc zilele astea. Sleită. Nici pic de energie nu mișună pe aici. Scriu ca să nu dorm. Dorm ca să nu scriu. Citesc teri rânduri, adorm. Adorm, mă citesc, te citesc. Beau un ceai, iau un gât de cafea, calc alte meleaguri, mereu altele.

Trebuie să fac ceva cu mine. Da, să mă mut mai la doi metri să-mi trag pătura peste cap și să uit că exist. Sau să-mi amintesc că la o adică, chiar exist. Și sunt fericită că exist. Dar nu m-am hotărât unde exist și unde nu. Și nici dacă vreau să exist. Ar trebui să-mi cer voie să o fac. Rareori să nu îmi permit. Să iau o pauză. Cred că se iau vacanțe (deși nu m-am interesat de durata lor) din existență (Mai mult ca sigur, se iau.). Dar nu vreau concediu în spitale. Nu le suport. Albul lor mă înfioară. Și-mi amintesc de acum mulți ani. D-aia nu voi uita niciodată Pânza de păianjen.   La lumina unei lanterne, într-un pat vai mama lui, omoram atât gândaci cu papucul cât și noaptea citind. Dar asta deja-i altă poveste.

 

Azi recomand: jucării copii. Iar dacă-i mai mare jucării copii 12 ani.

2 thoughts on “(obositexcesiv.)

Leave a Reply

