nimicxn

Cred că am plâns. Acum o lună. Bine, în vis eram acum o lună. Cumva, se petreceau toate atunci. Și m-am trezit cu ochii umflați. Nu de la răceală. Cine știe ce am visat. Cum m-am izbit de realitate cotrobăiam după dulciuri. Și n-am dulciuri. Numai fructe.

Dimineața mi-e frică să beau cafea făcută de ai mei. O îndulcesc prea tare, în plus ei se trezesc devreme și eu o găsesc rece. Cafeaua e bună călduță și amară. Totuși mi-am făcut curaj. Voiam să beau o cafea, să mănânc dulciuri și să-ncep să visez cu ochii deschiși (eu fac și asta/ visez de când mă știu./ de când am realizat că sunt, mai exact). Ziua nu mi-a început strălucit. N-a început că s-a și terminat. Deja e seară și iar mi-e somn. Mi-am ocupat timpul bine. Am descoperit cursurile de aici. și nu am mai plecat din fața pc-ului.  Scapi de o dependență cu o alta. Am scăpat de una acum am zeci. Trebuie mereu să fac ceva, ceva, ceva. Adică nu doar un lucru. Altfel mi se ia și ajung să-mi analizez existența. Nu iese bine. Voi repara clanța la ușa de la baie. D-aia mă opresc din scris. Aud cum nu se mai deschide și mama o forțează. Nu revin. Înainte să fug, las și-un link către un concurs interesant.

 

O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

2 thoughts on “nimicxn

Leave a Reply

