fără mine.

mi-am băgat picioarele

demisia o găsești pe aortă

de azi gata

mi-am lăsat naibii jobul de mine

de mine de cea care am fost și care n-am apucat să fiu

sigur că aveam un nod în gât

și nu-mi venea

despărțirile sunt lacrimogene

nu treci peste cu una cu două

dar neatenția asta împuțită

rolul ăsta de împiedicată

te fac să-ți ieși din piele

faci un salt (care nu-ți reușește) de acrobat

te privești așa de la distanță

amuzându-te de una singură

 

O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

4 thoughts on “fără mine.

      1. of, vanataile. noroc ca astea nu se vad, ca altfel sunt inestetice. dar se invata organismul la un moment dat si nu se mai invineteste. doar te doare in locul ala. dar la picioare e secretul. si in tumbe. doua flick flacuri si pici tot in picioare. ;))

Leave a Reply

