horoscopul Biancăi

Mă voi trezi strănutând și încercând câtuși de cât să-mi strig of-ul. Deși gâtul mi-e în pioneze. Apoi voi deschide geamul. Voi inspira aerul poluat, îmi voi spune că azi o să fie cea mai frumoasă zi din viața mea. (Cum fac în fiecare zi). Și mă voi pune pe treabă. Mă vor acri două lămâi. Valea Mare o să lumineze cumva să-mi arate calea. Trebuie să dau o tură până acolo. Pe urmă mă voi întoarce, voi da pe gât un ceai care să mă scape de gripă. Voi dormi. O oră, două maxim. La 5 iarăși lămâie. Și apoi …apoi voi revedea chipuri dragi, zău. Care își vor râde de mine și n-o să mă deranjeze. Și eu îmi voi râde de ei, povestindu-ne timpul ăsta care parcă nici n-a fost. Și care nu o să mai fie.

(Mă găsisem mai devreme tastând, cu cafeaua într-o mână și gândurile ciobite : horoscop. M-am oprit repede și mi-am zis că nimeni nu știe mai bine ca mine ce voi face astăzi. Mi-am amintit cum farmecul imprevizibilului trebuie să domnească. Numai că, micile detalii pe care unii le găsesc nesemnificative îmi vor pipera ziua (mie-mi place piperul la nebunie) )

 

O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

Leave a Reply

