deconectată

Să vezi. Există viață dincolo de viață. Nu-mi venea să cred că mai am alte dependențe în afara celor deja cunoscute. Stai fără net șapte-opt zile. Îți ieși din minți (Scrii numai despre kilobiți). Socializezi. Nu te mai sperie oamenii. Muaha. Nu zic că e bine. Nu, nu.

Revenind. Nu la mine, la tine. Îți place să bați câmpii pe hârtie? Ai la naftalină proză scurtă? Poezie? Și-au luat lecțiile de autoapărare? Ți se pare că merită să-ți apară într-o antologie? Aici e de tine.

E concursul ăsta de debut „Incubatorul de condeie” la care dacă te încradrezi în cele menționate mai sus e un MUST să participi.

7 thoughts on “deconectată

      1. Neahh, sunt prea tanar ca sa debutez 😀 Nu am avut ce sa iti trimit care sa se plieze pe nevoile urgente solicitate 🙂

      2. Dddddddd (ăsta e un zgomot care nu poate fi reprodus). Acum sunt… bolnavă. Îmi închipui că am atins altruismul de care nu voi da dovadă vreodată…

  1. Bianca…am citit regulamentul la IDC mi se pare ca e mult prea multa birocratie.Am ceva poezii-bune zic unii-pe care as vrea sa le vezi(esti implicata in organizare,probabil).As dori mult sa vorbesc cu tine cand esti conectata pe facebook.Saru`mana…:)

Leave a Reply

