receatâtdereceîncâtîțifacicurajșirosteștifărăintonație

Ca să vezi! Nu m-a trezit nimeni. Până și în vis uit să dorm și rod unghiile care continuă să crească. Și aici și după drăcia asta.  Ești finit, tu care citești. Te duci. Te uiți, te uită și ceilalți. Și eu amalgam. De stări și chestii pe care nu realizez că le simt. Mă și ciupesc din joi în paște. Astea bag mâna-n foc că duc spre faimosul nicăieri. Ca și nemurirea care te ajută să înveți din zi în zi tot mai mult singurătatea. Până și pe aici admir tinerețea apusă a altora. Iau pauze lungi în care nu respir și parcă parcă îi regret. Deși m-am obișnuit să nu-mi acord prea multă atenție, să mă neglijez cât/cum pot. Inspir numai dejecțiile altora. Mâine cine știe. Mâine toate dispar ca-ntr-un truc d-ăla ieftin  care nu mișcă nimic în nimeni.

 

O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

2 thoughts on “receatâtdereceîncâtîțifacicurajșirosteștifărăintonație

Leave a Reply

