Lumea apune cu noi.

Mi-a zis că va schimba lumea pentru mine și am râs. Și am râs așa cum nu o mai făcusem demult. Mai întâi de fapt în sine, apoi de râsul meu. Zicea că fără mine lumea nu există. Mă mințiseră pe la începuturi că toți depind cumva/cândva în timp sau înaintea lui de mine. Le găsisem replici de agățat banale. Dar na. Visa marea cu sarea. Lărgea lumea să mă cuprindă și din când în când se lăsa înghițit cu toată ființa lui de lume. Nu-i spuseseră că lumea nu există. Că suntem doar doi nebuni frumoși cu ochii triști care refuză să-și accepte finitatea greșind când strigă că-s nemuritori, care-și odihnesc oasele pe unde apucă. N-avea habar nici până unde-l poate duce imaginația. Nu ar fi crezut nici într-o mie de ani că eu sunt născocită. Eram a lui și numai a lui. Blasfemiam cât puteam și dintr-un gram de toleranță nu mă trimiteam la origini.
Și într-o zi s-a detașat și s-a privit de sus. De sus de tot. Și s-a găsit inutil. Așa am apus.

 

O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

Leave a Reply

