acasă…

Așa-i de bine când te răsfață toți cum și cât pot.

Dacă ieri îmi plângeam de milă și tânjeam după multe- multe pastile, cum am pus piciorul în prag și-am intrat în casă parcă am și uitat de nemulțumiri, neîmpliniri și răceală.

M-am tratat cu țuică fiartă și covrigi și toată gripa, dar toată toată s-a evaporat. Ca și cum nu ar fi fost.

Acum miroase peste tot a toamnă. A toamna copilăriei mele care a uitat să apună. Mai târziu și a plăcintă cu mere și scorțișoară. Și numai un dor de cea care am fost și nu-mi voi permite să mai fiu mă năpustește. Un dor și de cei care au fost și de care nu mai pot ține cu dinții odată intrați în neființă.

M-am golit de mine, de tot. De tot ce aducea a existență și acum aștept fără să am habar ce. Doar aștept…


O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

4 thoughts on “acasă…

  1. tuica fiarta zici? am cucerit si eu o raceala de toata frumusetea si ma gandesc si eu s-o cinstesc, s-o tratez cum trebuie daca s-a atasat asa de mine :))

Leave a Reply

